Monday, July 27, 2009

[.::. Perginya Seorang Bintang .::.]


Salam Teman Teman,


Tentu korang semua terkejut dengan perginya Pengarah Filem yang terkenal dengan Mukhsin, Sepet & Gubra ke rahmatullah kan?? Dah takde dah Yasmin Ahmad.. Aku dengar beliau kena serangan angin ahmar ye?? betul ker??

Aku tak lah kenal dengan beliau tapi filem beliau tu, mmg best ekceli...Cerita tentang kehidupan dan Malaysian culture kan...Beliau suka memartabatkan budaya yang berlaku dalam masyarakat kat Malaysia ni..Sebab tu filem Sepet penah menang award dulu kan??

Ape -ape pon buat family beliau, deep heart condolences..and untuk Yasmin Ahmad...Rest in Peace..May you find ur beautiful life there..Amin...

6 comments:

sis_nita said...

AL-Fatihah tuk arwah Yasmin Ahmad..

sangat mengejutkan..

tapi, ajal kalo dah sampai.. sesaat pon tak leh elak..

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Alfatihah...
Betul tu kak nita...ajal kan...ntah2 time kite makan pon ajal leh dtg jumpe kite kan??

Kak Nita....get well soon yeh??

nurdaniella said...

salam mya, rasanya satu malaysia terkejut dengar berita pemergian dia.. tak menderita sakit pun, tetiba jer dengar dah meninggal.. harap2 dia bahagia di sana..

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Salam Kak Daniella,
Die meniggal mengejut tu mmg tak di nafikan..tapi die mmg ade sakit la kak...5 years back die ade kene stroke gak but she recovered...

Maybe dis time..Tuhan lebih sayangkan die...takpelah..kite doakan aje utk die..

eddie dewanaga said...

negara telah hilang sebutir permata yg tak ternilai... Al Fatihah.

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Eddie,
Betul betul betul....takpelah Tuhan lebih sayangkan die..Alfatihah..