cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos

Friday, July 3, 2009

«º!¦[] Aku jumpe D.I.N.O.S.O.U.R []¦!º»

Salam Teman Teman,

Aku kembali berblogg..Even ekceli aku ni masih lagi dalam keadaan bz la kan..bak kate teman teman...Yang dulu di dulukan...heheh...tapi takpe..aku curi sedikit mase untuk berblogg..

Cehh!! D.I.N.O.S.O.U.R?? Sure korang terkejut kan? Hah..Siyesly aku jumpe dengan D.I.N.O.S.O.U.R. Nak tau kat mane?? Ikuti cite aku neh..

Nak cite pasal semalam ekceli..Pas blik keje kire kire dalam jam 6 ptg la, aku, William and Li Leng pegi tengok cite [ I.C.E A.G.E 3 ] kat Summit USJ. Konon nak tengok Transformers tapi sits yang available tu mak aih..punye lah depan...Sure aku melangak tengok nanti..teringat aku tengok cite [ S.H.A.N.G.H.A.I N.O.O.N ] dulu.. Naik lenguh tengkok..

Tiket kol 7.45 malam tapi di sebabkan ke ZASS kan Li Leng bawak kete, sampai awal dalam pukul 7 malam.. So, kami lepak jap kat tepi tuh pekene rojak buah..Oh! Sedap la jugak kirenye..tapi tak boleh lawan la rojak buah kat TESCO Puchong. Lagi best la..Aku rase the best in town la kot..[ bagi kengkawan yang dok Puchong, p lah try ]

Kisah [ I.C.E A.G.E 3 ]?? Cite die best gile...Very the funny la..Aku dgn William gelak bagai nak rak..tak pikir dah orang laen..Li Leng gelak kabe kabe..tak best ah gelak cam tuh..Cite die kelakar la ekceli..and...ade watak baru name die [ B.U.C.K ] and also [ P.E.A.C.H.E.S ]..Bagi yang pernah tengok cite [ I.C.E A.G.E ] yang lame sure ingat dengan tupai tanah yang dok sibuk dengan nut tu kan?Hahaha...die masih begitu...sibuk dengan nut die tapi....teng teng teng..ade sedikit perubahan la berlaku pada die. Nak tau?? P tengok sendiri la wey..Aku beli tiket oke...Nak cite free tunggu die kuar kat Astro..Hak Hak!!

Pastuh, ade watak dinosor dinosor yang sgt [ C.O.M.E.L ] macam aku jugak [ stetmen perasan yeh ]..Cute gile la dorang...[ S.I.D ]??? Owh.. Masih dgn sikap dumb die...kalau takde [ S.I.D ]?? Mungkin cite ni tak hidup. [ S.I.D ] la yang membawakkan cite neh jadi kelaka gile..And also [ B.U.C.K ]..

So buat teman teman...Especially yang dah ade anak berumor 1 tahun dan ke atas..bawak la dorang p tengok cite ni..ade moral sivic ekceli yang boleh korang perolehi dari cite neh..Okay all...next update pliss....


Mya_Hanny

1 comment:

eddie dewanaga said...

ice age 3 dah start ye...