Thursday, June 18, 2009

×÷·.·´¯`·)» PerHatiAn UntUk SeMua!!! «(·´¯`·.·÷×

~Tm Tower~

~KL ToweR~


~KLCC~


]] _ CASE SENSITIVE_ [[

Salam Ukhuwah buat teman teman,

Oh ya..Ada satu perkara..erm...pasal 22hb July 2009. Maknenye dalam next month la.. Buat teman teman, nak berpesan ni.. Korang jangan menghampiri objek tinggi. Contohnye bangunan tinggi [KLCC, MENARA KL, TM TOWER]...sebab die.Aku ada dapat information dari seorang teman bertugas di jabatan meteorologi. Kata teman aku tu, koordinat bumi akan berubah sikit, so akan ada bencana melanda. As usual negara paling rajin kene earth quake, Sumatera. Indonesia akan dilanda tsunami yang lebih dasyat dari sebelom ni. Nauzubillah.. So buat sesiapa yang ada planning nak holiday ke Indon bulan 7 ni, kalau boleh tangguhkan la dulu..

Bangunan perogol langit pulak, akan bergerak sedikit dari paksi asal disebabkan oleh gegaran tu. Sebab tu dipesan supaya tidak berada berhampiran perogol perogol ni.. Maha Suci Allah..Macam2 bala dah ni. Umat manusia kita masih alpa. Mintak dijauhkan dari sebarang malapetaka..InsyaAllah..

Tiba tiba aku teringat kisah WTC 11th September. Itu perogol jugak tu. Berdiri kukuh tapi boleh kecundang dek dua ekor burung. Semua kehendak Allah kan. Siapa mampu melarang?? Ribuan makhluk Nya terkorban. Islam dan juga kafir laknatullah. Jadi buat teman teman, aku ni disamping mengingatkan diri sendiri...Mahu juge mengigatkan teman teman.. Bersedialah dengan apa saja bencana Allah Subhanahu Wata'ala...Mari kita berdoa agar kita sentiasa berada dibawah lindungan Nya.. Amin Ya Rabbal Alamin...

~Mya_Hanny~

2 comments:

eddie dewanaga said...

thanx for the info sweetie...

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Encik Eddie,
No big deal...heheh...ni tgh menanti malam neh nak tunggu sambungan cite neh :))