cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos

Tuesday, June 2, 2009

~~mEnJenGaH SeBenTAr~~KEhiLanGan OrG TeRsAyAnG~~

··¤(`×[¤ Smart Kids 2009 ¤]×´)¤··
··¤(`×[¤ GoLdeN BuLL AwarDs 08 ¤]×´)¤··

Salam All,

Sedih + Berat hati nak bercerita tapi agak lama aku menyepikan diri dari berblogging..Actually..Aku dan rakan2 sekarier baru sahaje kehilangan org kuat + orang kesayangan kami.. Managing Director of Expomal Group of Companies [Late Mr. Chan Luck Seh]..

He left his battle of his journey on the 24th May 2009 tepat jam 10.30am di rumah beliau bertempat di USJ 5. Beliau meninggalkan seorang isteri, 2 orang anak dan family yang tercinta tidak lupe kami2 as staff die..

Sedih? Hanya Tuhan yang tau macamana kesedihan yg dialami kami. Tiada lagi tawa dan hilai beliau ketika event selepas ini bakal kedengaran. Tiada lagi suara meminta di ambilkan air. Tiada lagi suara meminta dibuatkan NESKEPE. Aku antara orang yang paling rapat dgn beliau. Pasti hati aku akan rindukan kehadiran dan kewujudan beliau di office.

Mr Chan disanjungi oleh ramai org..His generousity yang membuatkan ramai yang merasai akan kehilangan beliau. Korang imagine Pak Lah anta bunga..Theressa Kok datang menziarah..tangisan aku dan rakan2 memenuhi ruang legar Nirvana Crematorium, Kuchai Lama. Tidak putus-putus orang datang menziarah. Tidak kenal bangsa. Yang menarik, aku..satu satunya staff melayu yang berkerja di bawah naungan beliau.

Let me tell u guys something about Mr Chan..Beliau sangat baikhati, jujur dalam ape saje yang beliau lakukan..Beliau garang ketika bekerja di dalam office...Full comitment to work. Wajib serious ketika kerja. Kekemasan. Punctuality. Tapi di luar waktu bekerja beliau seorang yg easy going..

Mesti korang tertanya2 kenapa beliau meninggal kan? Beliau suffering cancer..lebih dari 4 tahun beliau survived dgn cancer berada dlm badan beliau. Seorang yang sgt tabah. It was miracle in medical history where he can lived while deceased for almost 5 years. Aku akan jadikan beliau idola aku sampai bila2. Ketabahan dan semangat beliau untuk meneruskan hidup sampai beliau menutup mata membuatkan aku dan rakan2 sangat bangga berada di bawah kelompok beliau.

For Mr Chan,
Rest in Peace..we will definetely be missing you all day and we will continue your journey leading to success..May u find the best place up there to stay at and the angel to be with..


Aku dan Diriku,
Mya_Hanny

No comments: