Thursday, June 18, 2009

]].::. AttenTiOn CiK FeN .::.[[

Hello teman teman, [ macam rancangan kanak kanak ]

Entry ni aku buat sempena teman seorang bernama Fen..
Sape yang kurang hajar kata Fen tak comel? Sape yang kurang hajar kate Fen gemok?
Betul ape Fen cakap..gemok leh kurus..tak cantik tepek make up [ ayat make-up artist oke..hehe ] Tapi......

Kalau otak tu dah benak..Tuhan bagi akal tak mau gune sebaiknye..baik mati je..Anugerah Tuhan oke untuk mensyukuri nikmat Nya.. Ape adehal dengan
[ K.E.G.E.M.U.K.A.N ]..

Aku gemok yang teramat..Berat aku mencecah la 90 kilogrem [ eh ye ke? dah lame tan timbang ] tapi aku tetap mantain..Ala...bukan aku mintak duit korang pon kalau nak makan? Ada ke? So.....Buat yang perasan diri hebat tu...

" LOOK INTO THE MIRROR WHO'S INSIDE THERE, AND LOOK WHO'S TALKING "

Cik Fen,

Sabar ye..susah susah belasah je mangkuk tu..

Kak Nita,

Khidmat nasihat anda diperlukan..[ eceh macam biro tatatertib la Kak Nita ai neh ]


~My4_h4nNy~

19 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

huhu...
relex..
biar jerk dorang nak kater aper..
yg penting kita tau kita BOLEH!..

jangan amik pusing ngn dorang kater aper..
kita tetap terus ke depan..
Okay?

say cheers!

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Cheerrsss!!! LOL sangat comel...Muaks

Beauty Touch said...

hye myaaaa

tq sangat ada posting utk feen.
feen sakit hati sangat..tapi ni dah ok.bile tgk update u..then komen2 u n sis nita.lega ket..setan betull pompuan tu.jeles ke bf i sayang i kan?apeee daaa!
btw tq sangat tau..pc i gile.takleh komen.kene pakai pc lain baru leh reply komen u all..heheh.tq sangat taw.

Cik_daya said...

janji kiter suke ngan badan kiter dah.. tak mati dek keji.. tak aper tah dek puji [ lupe lak.. huhu ]

datang cameron g tau ler...
suke g lumut tu.. best...

nurdaniella said...

salam mya, hehe.. kita hidup ni jangan terlalu sangat fikir apa kata orang.. time kita susah, bukan diorang yang datang tolong.. yang menolong pun, sudah tentu bukannya dari kalangan diorang.. bak kata puteri, hidup cuma sekali, soooooo, kita enjoy!!!!

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Hellu Fen,
hahaha...entri utk fen ni saje je ekceli...geram kan bile ade plak dok kondem2 saiz neh..[ sensitive tau ] Btw, fen dah oke kan? hurray..namo marah2 lg ..Hugs~

Cik Daya,
Haah..Mya sensitip sket tang org2 yg suke dok kondem org len neh..[ bukan jeles ] meluat je..tgok la diri tu dulu dalam cermin kan kan.. :P Oh no!! daya dok cameron ker? Suke makan kailan ikan masen gerai opah kat brinchang :) sedap..

Kak Daniella,
Salam kak..haah nak enjoy la neh..tetibe come across plak sal kondem mengondem neh..ape lagi...marah kembang kempes lobang idong...ngehehe..

SkiD said...

Eik!! citer pasal gemuk pulak. Alah manusia, memang cam tu!! gemuk salah, kurus sangat pun salah. Pedulikan le! Biasanya kite ni dimata org serba tak kena. So apa yg kita rasa kena..kira ok la..
apa2 pun I follow u.......

sis_nita said...

watcahaaaaaa.. allopppp..

sis_nita datang membantu.. haha!

akak pon gemokk gak.. jadikk FAKTAnyerr aderlaa..

sebenarnyerr yang mengata tu SANGATT JELESZZ dengan bentuk badan kita amat segar bugar okehh.. sbb badan kita segar bugarlaa maka kita dianugerahkan muka yang teramatt chomel dan gebu.. huhu!

so, kita janganlaa merasa sakit ati dengan kata2 yang mengata tu.. kerana orang yang mengata tu tentu muka dia tak chomel dan gebu cam kita..

jadikk kita seharusnyerr berbangga dengan aset yg kita ada nehh.. dah laa segar bugar.. chomel dan gebu lagikk.. haa.. manerr nak dapat package camni..

sekian, macehhh.. iduppp akak!

sis_nita said...

Mya..

sila amekkk awards kat blog akak, okehh.. khas untukmu..

arryani said...

Wei!! Sape yg berani ngata Si Fen tu?! Alamak...buta hati la wei!!

Knapa dgn gemuk?!! X cuse me, kebahagiaan seseorang bkn bergantung pada berat badan beb. Dan lagi...Tuhan tak memilih untuk memberikan rahmat kepada hambanya berpandukan fizikal seseorg..Wadus...tak caye ada org boleh menidakkan statement nih..

Pada Fen, lantak p dia nak cakap apa, yg penting ko tetap kena bersyukur dgn apa yg tuhan dah anugerahkan pada ko.Peace!!

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Skid,
Mya gemuk tak sshkan org..mya tak mintak duit org nak makan pon..haha

Kak Nita,
Fakta kak nita memang best..[pk sejenak]Betul la kak nita cakap...gemuk [ gebu + comel + kulit mulus + segar bugar ] ahakss..Hidup Kak Nita!!

Ade Award ke? haih kan award tu org bagi kat akak..klaka la kak nita neh :P

Arryani aka Kak Zeehan,
Tuh p tanya dengan Fen kak..ade org jeles dgn kecomelan beliau..haha..Mya tak...[takot kak zeehan mara]

sis_nita said...

Mya,
awards tu kan.. kat sini kalo org bagi kita awards, pastu kita leh kongsi2 arrr..

akak memula dulu pn agak2 pelik skett dgn menda nehh.. tapi lelama baru faham..

kongsi reramai lagikk "MESRA"

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

helo helo..sis nita telah meng invite aku dtg sini..
tumpang baca blog ko boleh??

tuko link nak??

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Kak Nita!!
oic....kire cam kongsi2 award la neh...ok ok...mya g amek kat akak nye rumah yeh..heheh...

Kak Tiny,
Helo kakak..tumpang bace? la..nak wat cam blog sendri pon takpe..berkongsi blog amalan mulai..kongsi hasben tak leh..muakaka..

Oke kite tuka link :)

jinggo said...

sorry nak menyampuk.....

ala biasa la kalau gemok tu....
memang semua org akan kata macam-macam....
sy pon gemok jugak.......
berat sy 100 kilo......
tapi lantak la......
biaq apa org cakap......
peduli apa.....
bukan depa bagi duit......
biaq anjing menyalak bukit.....

mampuih pi kat depa........

eddie dewanaga said...

girl tu cemburu dgn fina tu...

itu sudah menunjukkan yg fina telah menang, biasalah, untuk menjatuhkan lawan, perang psikologi merupakan cara yg efektif...

harap fina never say die...
kalah atau tersungkur perkara no. 2
yg penting jgn undur, rentap tetap rentap!!

hehehe... kata nak jadik adik gua!

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Eddie,
Lu memang betui bro..jeles dgn Fen la tu..

Jinggo,
Gemok Gemok pon Mya tak usik orang ;;)

Beauty Touch said...

waaaaaaaaaaaaaaaa
trimas kepade semua kerane menyokong ku!!!time kaseh sangat..betul2 bile d pk kan..mmg org tu cume jeles..sbb dia takde ape yang kite ada bak kate sis nita.gebu.mantap..hahhaha..whuteva it is..i love u all so muchie..thanks kat mya gak
sayang semua!!!!!

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Cik Fen,
haha..tau pon...jeles tu kan perkara wajib bg mereka terhadap org2 gebu cam kite :P lov u too fen :P