Thursday, June 25, 2009

׺°”˜`”°º× NeW HEaDeR ׺°”˜`”°º×

Eh! Eh! Look!!!
Header aku dah bertuka..First time tuka oke...Hnss Hnss [Kembang kempes idung aku]. Bangga seyh berjaya create header sendiri walaupun blur je kan..Alahai tak kisah la blur ke tak..nak wat cam kak nita nye [S.E.N.T.A.P] tak reti. Kak nita tuh kretif + ada mase..hua hua..

Comel tak korang header aku?? Erm..[menung sejenak]..Aku mane reti sgt nak wat header cecantik ni. Men hentam je gune photoshop, microsoft..copy + paste + edit sket sket kan...Lalu tu la hasilnye..

Kak Nita ape kate Kak Nita tlg ajarkan camane nak wat header lelawa camtuh ;)) Almaklumlah kak nita expertite.. Tak pon kengkawan len yang ade ide nak wat camane, sile lah ajarkan. Jangan nak kedekut ilmu oke..Tuhan mara tau..heheh.. Oke all next entri pliss..

My4



5 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

hye friend...

cuba cari kat sini:
http://btemplates.com/

selamat mencuba tapi kena hati2 coz very risky...

haha...
boleh jadik blog akan kehilanganserinya...

hehe..
saja takutkan..

deaf_angel said...

aku paling takut nak adjust2 blog.
Aku takut aku adjust semua hilang ke , deleted ke huhu

so aku pakai acuan2 yang sedia ada je la

Cik_daya said...

kira pandai laa tu.. cubaan pertama dah menjadi.. tahniah

sis_nita said...

Mya,
sebelum tukar apa2..
silerr laa donlod template kamu dulu.. sebagai langkah keselematan..

akak dulu penah gak kehilangan blog.. gara2 gatal tangan nak mencantikkannyerr.. huhu!

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

CIK LOL,
Jangan nak ngengade mentakutkan mya yeh...anyway tak takut pon.. :p thank you..hugs~!!

Deaf_angel,
Samelah kite..ekceli risau gak tetibe ejas ejas...ilang yang len..adoiyai..jadi usik yang mane tau je lah..

Cik Daya,
Really? oh no...[senyum sumbang neh] prasan kan..anyway, thanks :)