Tuesday, March 15, 2011

Tolong - Tolong

Salam teman-teman,

Nak mintak tolong jawabkan soalan ni.. Harap sudilah korang menjawab yeh.. Memerlukan bantuan ni..

Korang ingat dengan Kikky Lolalola kan? Erm...kat tempat die kene ehem2 tu kan, kat bekas jaitan tu kan.. macam ade keras la.. erm..is that normal?? atau.. hmm...risau pulak tetibe... belek2 baru trase yang kat area tu keras macam ade ketulan.. korang tlg la aku yeh..

Regards,
Mya @ Ammy

5 comments:

Dearie Pearls said...

erk..
tetiba lah gua tak faham..
heee...
sorry...
detailskan boleh..
erk...

gt hans said...

tadi tgk jugak kat Dinda..mmg nampak bonjol sket..tapi bukan bengkak..takder aper2 kot..cuba tanya kwn2 yg slalu mandulkan kucen..

meowwmania said...

ada benang yg tertinggal ke? mungkin elok dibawa semula ke vet utk kepastian :)

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

dearie pearl,
kucing mya baru kene neuter tp mcm ade ketul kat tmpat die kene jahit tu..

hans,
hmm....tak tau sgt la sape yg rajin neuter kucen ni...any idea babe?

MM,
thanks dear..nanti mya bawak g vet balik la :)

Chika said...

setuju ngan meowwmania. bwk ke vet utk kepastian. tp kalau kecil je tempat keras tu mcm biasa jadi je.