Thursday, October 13, 2011

[[[...Bersawang...]]]


Hoh Hoh Hoh!!

Assalamualaikum kawan-kawan..

Lama gila aku tak jenguk rumah aku ni. Dah siap bersawang, tumbuh lumut, siap berhantu bagai..hahaha..

Bukan busy tapi alasan paling tepat adalah sedikit malas. Lagipon tak ada apa-apa yang menarik untuk diceritakan..Cuma, semenjak bersua muka dengan kawan- kawan blogger lain yang mempunyai minat yang sama dengan aku, rasa nak berblog tu ada datang balik. Walau tak ada semangat lagi tapi insyaAllah akan aku terus berblog. [tengok2 lepas ni sawang lagi]

Cukup la buat permulaan yang dah lama berhenti ni..Nanti aku sambung lagi..

Have a pleasant day ahead~!!

Luvs,
Mya Amy Meow~~~ purrss

5 comments:

meowwmania said...

selamat berblogging hikhik..

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

eh eh lin..

ha harap2 pasni mya tak simpan sawang dan bg lelabah buat banglo lagi kat rumah mya ni ha..ekekeke..

happy blogging lin..kemsalam kat yaya.. :P

GtHans said...

bukan setakat bersawang..aku tgk dah berlumut pun..ahaha ;p

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

GT Hans!

Huh berlumut at least ade la gak kan..ko ade ke lumut kat blog ko?? akakakaka (larik)

Misz Pinkie Winkie said...

selamat berblogging balik
cik mya kita..
samala..lin pon sama malasss yang amat.