cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos cats Pictures, Images and Photos

Wednesday, November 4, 2009

[[...Good Morning...]]

Salam All,

Selamat pagi...Ohayo gozaimasu...Good Morning...Zao An...Chou San...

Wah Wah....today is a very bright day for me!! Bangun awal..siapkan breakfast Ajeeb..Sempat basuh baju and sidai...at least bile dah balik keje karang, baju dah kering and boleh la aku terus lipat. Rumah tak lah bersepah sangat sebab hsaben sekarang sudah pandai mengemas. Aku gumbira!!

Menu breakfast Ajeeb harini..

- Toast x 4 pcs [ Homemade Grains ]
- Eggs x 2 pcs [ scrambled + milk + pepper ]
- Baked Beans
- Secawan Coffee [ 3 in 1 jer oke ]
- dan......bekalan juga...Roti + garlic spread & Tea [ banyak tol laki aku makan ]

dan aku??? muahahaha..aku sampai opis, aku tapau la mee goreng..mmg rutin aku cenggini..Hasben aku takkan la nak suruh makan air tangan orang hari2 kan?? hehe..

Korang sumer makan ape?? Malam ni aku ingat nak masak kari ikan ploktan la :P Kelmarin ade beli ikan ploktan kat pasar tani. siap ade telo die...fuh fuh..aku mmg dah lame rindukan telo ikan tu..Alhamdulillah..dapat gak :P

best of luck to myself with the fish curry!! nyum nyum


Mya~!!

3 comments:

afsal_8281 said...

hii mya
wah sempat eh wat bekfast tuk cik abg
bagus...bagus...bagus

sebut psl baju tak berlipat kan
umah akak tu baju da 3 hari tak berlipat
penuh raga da buak2 tak sempat la dik
tak sihat 2 hari neh

mlm ni akan disettlekan sume tu
berkat baca blog mya neh

pssstt
tu alasan tuh
haaa3X

Dearie Pearls said...

Konichwa..

Breakfastku tadi nasi goreng + ayam goreng..

lunch makan kueh + minuman isotonik..

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

hellu Kak Sal,

Sempat dah sekarang ni kak...Kene sempat kan jugak...nak menjage hati dan perasaan si diye..heheh..

Lipat jgn tak lipat..anyway...get well soon ye kak..laf ya :-*

Cik Lol Dearie,
wah...menarik menu kamu..esok leh tlg kurier sket tak :P