Tuesday, January 17, 2012

«º!¦[] Piknik []¦!º»

Assalamualaikum and Salam Sejahtera Teman- Teman,

Last weekend korek- korek ext. hdd..tetibe ade la jumpe gambar ni. Gambar ni, di curik tangkap oleh aku dan di berikan sokongan oleh Cik Marie. Yelah, nenek ni selalu gambar kite aje yang diambik nye. Mwahahaha.. Enjoys guys!


Jenuh jugak nak ambik angle ni..kemain la bersorok- sorok henpon nye..yang Cik Marie lagi la, konon- konon taip mesej la pulak. Haha..

Time ni aku pulak purak- purak taip mesej. Hahahahampeh! Gile artis la Kakak ni sbb payah gile nak ngambik gambarnye :P (Kalah Angelina Juling)



Have a pleasant day ahead all~
Mya




3 comments:

GtHans said...

ahahampeh laa korg ni..ahaha ;p

m4rilyn said...

hahahahaha

baik la angle tuh :)

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

Kakak,
hehehehe...ni tak brape nak tepat ni..kalo dapat tang depan lagi ELLOKK sgt ni.. :P

m4rilyn,
tuhlah..kat ko pon ade gak kan? simpan lagi tak?