Tuesday, January 17, 2012

¤(`×[¤Mengidam¤]×´)¤

Salam Teman- Teman...

Malam Jumaat minggu lepas, balik dari kerja sementara tunggu Encik Ajeeb balik dari badminton..Aku pegi la ke rumah Cikgu Gt Hans. Alahai...cikgu yang ada adik nama [ W.A.W.A ] yang masuk Universiti tu. Kalau korang tak tau yang mana, boleh tengok kat sini..

http://shomeyshayang.blogspot.com/2011/10/wawa-2.html


Sambil- sambil sembang tu adelah budak [ S.H.A.R.K ] ni ha..Ya Allah, terkejut tengok beliau sebab dah membesar bagai johan tau budak [ S.H.A.R.K ] ni. Sikit time lagi boleh la masuk Universiti sama macam
[ W.A.W.A ]
jugak..heheh.. Semakin cantik..semakin hensem dan semakin manja...and i totally like him!!
( sebelum ni pon memang dah suka bangat dengan [ S.H.A.R.K ], [ A.Z.I.M ] and [ M.A.Y.A ] )
Actually suka semua la dalam rumah tu!

[ C.O.M.E.L!! ]


Speaking of [ M.A.Y.A ] (the Russian Blue).. Kakak kata dah lama [ M.A.Y.A ] tak balik..
[ M.A.Y.A ] , walau dimana pun kamu berada, Aunty doakan [ M.A.Y.A ] selamat...




P/S: Kakak, mintak maaf la sebab lambat sampainye..Sampai dah tertido- tertido dah korang menanti..


Till the next updates,
Cheerios!
Mya

6 comments:

CheNamNam@CNN said...

hahaha ko pon ado lagikkk yer..hahahaha...lamer tak masuk sini..ater org sini sombong nak ker saner ponn...mhuahuahuaaa...

walaupon haku tak paham entry ko neh pasal aper tapi takper haku harap kau yg mengidam jugak nanti satu hari nanti...wakaka..

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

CNN,(kemain ko sekarang dah jadik CNN)..

Ahahha...biaselah beb..lame cuti blog..arituh buat renovation...skang back to blogging..keh keh..belasah jelah even ko tak paham pon.. aku aminkan doa ko tu..ngidam..jeles bile tengok anak2 ko dah besar..

m4rilyn said...

woit Cak...jantan manada ngandung lerrr

meowwmania said...

Shark mengandung?? bior betol :D

Anonymous said...

MM,
Hahahaha...yang tu kene tanye tatak..ekekekke :P

Mya

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

Mama Marie,
Eh..tak blh ke? tapi Cak ngidam la..hikhikhik..bukan ngidam tu ade kene-mengene dengan mengandung ke?