Thursday, March 15, 2012

[[>> Sopan <<]]

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Teman- Teman...

Ni ade gambar baru Jojo and tak tau nama sape budak putih ni.. Layannn....



Till the next updates~

Mya Meow Amy

8 comments:

CheNamNam said...

erk?
jojo pon jojo lah yunk oiii...ekekeke

beb ader tak tucing parsi chumel2 tak?anak bujang ku dok meroyan nak bela kucingg plak...bila haku cakap takder duit nak beli, kucing mahal, diyer pepagi dah kejut haku bangun pegi keja takut tak dapat duit nak beli kucing diyer..bertuah.

dok bising suh haku kumpul duit beli meow meow diyerr..

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

uik makcik..rajin gak ko dtg sini...ingat tak mau jengah2 dah...ko lainlah..retis...besepah aje org nak g melawat chenamnam tu..ekeke..

erm..ade tu mmg ade...nanti aku roger ko la...sbb bukan aku yg penjual..kalo nak adopt lagi elok shila weh....ramai giler yang memerlukan rumah baru :D

m4rilyn said...

makan sambil duduk. baiknya dia

GtHans said...

sopannya duduk..Ami korg tu makan berdiri tau tak..ahaha ;p

CheNamNam said...

cess blah lahh kauu..haku ader jerk kat sini cumer kenkadang malas nak komen kauuu selalu...kang kau riak pulakk retis komen beloh kau...mhuahuahuaa...

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

Marie,
haah..makan sambil duduk...skali pandang dah macam beliau tido atas kibbles tu :P

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

Kakak,
eh!! mane ade..tak sopan lah kakak ni..Ami makan duduk bersimpuh lg tau :P ekekekeke

¤(`×[¤MyA¤]×´)¤ said...

Shila Amzah (retis la katekan),
yelah ko...sampai ati taknak komen2 tau...dah la rumah aku ni berantu je skang ni :P ehehehe..(sushi ko tu..) nyum nyum!