Thursday, September 17, 2009

]].... Selamat Hari Raya ...[[


Salam Teman Teman,


Ahah!! Ni kad raye aku yang simple nak mati..Korang kalo nak amek amek la..Lagi aku suke...bizi la...takde mase nak edit2 bagai...hahaha.... Selamat hari Raya...Maaf zahir dan batin...


Jemput ke rumah yeh...

11 comments:

SkiD said...

Selamat Hari Raya untuk M sekeluarga....

LotsOfLove-Pearls said...

Salam Dear..

Wah, cute kad bergambar ini..

Ceria jer pasangan..

Salam Aidilfitri..

Queen said...

selamat hari raya to u toooo

eddie dewanaga said...

selamat beraya Mya, maaf zahir batin...

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

Encik Skid,
Thanks...apesal M je?? muahaha...Selamat hari raya maaf zahir batin..

Dearie CIk LoL,
Salam 2 u too..Salam Aidilfitri..thanks ya...sorry la dear..mya sgt2 busy la lately...nanti mya ziarah rumah LoL yeh..muakss..

Queen,
Thanks Babe!!

Eddie,
Selamat hari raya...maaf zahir batin...

sis_nita said...

salam aidilfitri Mya..

mohon maaf zahir dan batin yerr..

ni no akak taw..

kosong satu tiga enam tujuh enam enam dua enam enam..

besi said...

selamat hari raya
semoga bergumbira disamping
keuarga tercinta

deaf_angel said...

fren, selamat hari raya kat ko, hb ko dan famili korang.
stay happy and healthy.

Beauty Touch said...

hye dear
slamat hari raye!!update la cepat
miss nie
hehehhe

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

erk.,.. dah kawen rupanya ang wakakkaka mati2 aku ingat ang single... tak per... tak per... nanti jumpa bawak lew hubby sekali... biar dia taw ang kawan ngan saper... aku lebih suka cam tue nanti tak der ler masalah... jangan plak ada yang kata aku nak rampas hubby ang dah lew wakakakk seperti apa yg berlaku pada kawan 'baek' ang tue....

¤(`×[¤_My4_¤]×´)¤ said...

cik qila,
acik ang la weh...kawan baek aku ka kwn abek ang =)) aku dah kawen la wey....ni la cek abg aku yg kacak tapi kerek...alhamdulillah...

insyaAllah nanti aku bwak la dia jumpa..tapi dia payah sket nak p jumpa member2 aku...dia mati kutu..sbb pemalu la katekan =))